Gadżety reklamowe a motywowanie pracowników

Pomimo wielu różnic osobowościowych i kulturowych, spora większość ludzi przejawia podobne cechy odnoszące się do prezentów. Bardzo trudno jest wyszukać człowieka, który byłby niezadowolony z faktu, że został obdarowany jakimś przedmiotem. Tę cechę wykorzystuje się także w marketingu poprzez oferowanie nabywcom gratisów czy darmowych próbek. Szczególne miejsce w takim sposobie zdobywania przychylności klientów zajmują gadżety reklamowe. Są one lubiane przez wszystkich, ponieważ obejmują zazwyczaj bardzo ładne i przede wszystkim praktyczne przedmioty, które faktycznie przydają się w codziennym życiu. Przykładem mogą być kubki reklamowe z nadrukiem, których niektóre mężczyźni i kobiety mają całą kolekcję. Kolorowe kubki już dawno wyparły proste szklanki i stanowią ulubiony przedmiot zwykłego użytku. Obdarowanie klienta darmowym gadżetem, takim jak brelok reklamowy wzbudza w nim satysfakcję, która przyczynia się do pozytywnego postrzegania danej firmy i przywiązania się do niej. Drobny przedmiot opatrzony logiem firmy to doskonały nośnik promocji, bo przecież przykładowy brelok przymocowany do kluczy będzie widziany przez inne mężczyźni i kobiety z otoczenia noszącego go klienta. Ta prosta metoda reklamy powinno się do najskuteczniejszych form poprawy lub wzmocnienia wizerunku firmy. Wszyscy zwyczajnie kochają prezenty i nic nie wskazuje, że kiedykolwiek się to zmieni. Co ciekawe, bezpłatny gadżet wywołuje większe w ogromnej liczbie przypadków zadowolenie u klientów niż np. większa ilość towaru za tą samą cenę. Dlatego warto pomyśleć o gadżetach, takich jak breloki, długopisy, notesy z logo albo inne przedmioty codziennego użytku.

Więcej: Parasole z logo.