Wybór kalendarzy reklamowych

Bardzo ładny kalendarz reklamowy to fantastyczny prezent dla każdego klienta, który robi zakupy w twoim sklepie. Jeżeli przykładowo masz sklep on-line i obsługujesz w nim klientów i w tym sklepie klienci robią zakupy na przykład w określonej kwocie, to możesz im zaoferować do w zasadzie każdego takiego zakupu gratis z postaci kalendarza reklamowego wybranego przez ciebie formatu. Możesz również wyznaczyć, że kalendarze reklamowe będą przyznawane gratis tylko do zakupów na określoną kwotę, przykładowo, gdy twój klient kupi w sklepie za minimum 100 zł, lub minimum za 200 pln.




Kalendarze oferowane klientom mogą być również w sklepach stacjonarnych i tutaj jednakowo sklepy przyjmują ten sam sposób postępowania, mianowicie dają swoim klientom określoną kwotę, po której przekroczeniu klient otrzymuje rzeczony kalendarz. Kalendarze reklamowe to kalendarze naprawdę różnej jakości, przy czym musisz pamiętać o tym, że kalendarze tego typu są oferowane w różnych wersjach. Na przykład kalendarze reklamowe mogą mieć grawer i w takiej okoliczności powinno się za nie zapłacić więcej. Mogą mieć również wyłącznie logo i np dane adresowe lub wyłącznie logo i zdjęcie np ze sklepu albo zdjęcie twoich produktów. Te warianty są różnorodne i każda firma ma swoje własne pomysły na to, jak powinny wyglądać jej kalendarze reklamowe. Zdarza się, że drukarnie lub agencje reklamowe pomagają w wybraniu odpowiedniej formy zaprezentowania się na takim kalendarzu. W pewnych przypadkach kalendarze mają jedną stronę, innym razem są dzielone, jeszcze innym najważniejszy aspekt stanowią fotografie na takich kalendarzach.
Więcej: również zobacz